Thursday, August 19, 2010

猴子过马路

狗过马路,牛过马路,甚至蛇过马路都有看过。昨天才跟朋友聊起四脚蛇过马路。谁知今早我却遇见猴子过马路,吓死我。

话说今早出门还有点睡意。。 途中经过一个只剩7秒的红绿灯,所以便踩油,不想错过了便要等一个1分钟多的红绿灯。当我过到一半,哗!有只猴子过马路,印象中它那四只脚前后前后,我的车又好像要靠近它了。。幸好它快了一点,过了。。。

但,我却被他吓醒了。 嘿。。乱乱过马路是很危险的。

5 comments:

Frida said...

心情酱好啊,用华语写。
那只猴子真命大。。。

蓝蓝 said...

还有只是一只。。靠近那里??
上次我回麻坡的路上,遇到了一群 @.@
而且还是一边玩一边过马路的==“

csc said...

frida, susah to elaborate the scene clearly with english :p But it is really xing ku to type chinese word... haha
yz, wah, a group ah, faint.....

Christina Ling said...

what an experience... :)
Have a great Monday, Chin!!

csc said...

hi christina, today is not a great day, is a busy day.... no time to have monday blue... anyway, busy day passed very fast, great that nothing too bad happened today... thanks god. :)

Post a Comment